Pewnie każdy z nas znalazł kiedyś coś ciekawego, śmiesznego czy po prostu wartego przekazania dalej. Niejeden raz zdarzyło mi się, że chciałam to COŚ pokazać mojemu mężowi i nie potrafiłam tego odnaleźć. Tak sobie pomyślałam, a gdyby stworzyć taką bazę, śmietnik czy jak to tam nazwiemy. No i się zmobilizowałam! Większość z umieszczonych tu filmów, tekstów, zdjęć nie będzie mojego autorstwa, będzie to zwykłe udostępnienie tego, co w internecie (zawsze z odsyłaczem do właściwej strony). Mam nadzieję, że autorzy nie będą mi mieli tego za złe.Tak więc zapraszam do lektury!!!
p.s. czekam na Wasze propozycje

wtorek, 17 stycznia 2012

Church from ice

Kościół zbudowany ze śniegu w Mitterfirmiansreut w Niemczech. Budynek ma ok. 25 m. długośc. Konstrukcja zbudowana jest z ok 1400 m3 śniegu na pamiątkę podobnej akcji, która miała miejsce w zimie 1910/11 r. Było wówczas tyle śniegu, że wierni nie mogli dostać się do najbliższego kościoła w sąsiednim mieście Mauth więc zdecydowali się na budowę swojego własnego kościoła ze śniegu. (EPA/ARMIN WEIGEL)




Zaczerpnięte z: http://www.deon.pl/wiadomosci/dzien-w-obiektywie/galeria,286,sroda-28-grudnia-2011-r-,zdjecie,7.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...