Pewnie każdy z nas znalazł kiedyś coś ciekawego, śmiesznego czy po prostu wartego przekazania dalej. Niejeden raz zdarzyło mi się, że chciałam to COŚ pokazać mojemu mężowi i nie potrafiłam tego odnaleźć. Tak sobie pomyślałam, a gdyby stworzyć taką bazę, śmietnik czy jak to tam nazwiemy. No i się zmobilizowałam! Większość z umieszczonych tu filmów, tekstów, zdjęć nie będzie mojego autorstwa, będzie to zwykłe udostępnienie tego, co w internecie (zawsze z odsyłaczem do właściwej strony). Mam nadzieję, że autorzy nie będą mi mieli tego za złe.Tak więc zapraszam do lektury!!!
p.s. czekam na Wasze propozycje

czwartek, 3 maja 2012

Czym żyje Anglia - rocznicowo

Ostatnio tym żyją mieszkańcy Anglii... podsumowanie roku, oceny, wrażenia. 
Ludzie ich na prawdę kochają...

udostępnione na fb

1 komentarz:

  1. According to Stanford Medical, It is really the SINGLE reason this country's women live 10 years more and weigh on average 19 KG lighter than us.

    (And realistically, it really has NOTHING to do with genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING to do with "HOW" they are eating.)

    BTW, What I said is "HOW", and not "what"...

    Click on this link to determine if this little test can help you decipher your real weight loss potential

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...