Pewnie każdy z nas znalazł kiedyś coś ciekawego, śmiesznego czy po prostu wartego przekazania dalej. Niejeden raz zdarzyło mi się, że chciałam to COŚ pokazać mojemu mężowi i nie potrafiłam tego odnaleźć. Tak sobie pomyślałam, a gdyby stworzyć taką bazę, śmietnik czy jak to tam nazwiemy. No i się zmobilizowałam! Większość z umieszczonych tu filmów, tekstów, zdjęć nie będzie mojego autorstwa, będzie to zwykłe udostępnienie tego, co w internecie (zawsze z odsyłaczem do właściwej strony). Mam nadzieję, że autorzy nie będą mi mieli tego za złe.Tak więc zapraszam do lektury!!!
p.s. czekam na Wasze propozycje

wtorek, 12 czerwca 2012

Grupa A....

I znowu popłakałam się ze śmiechu...

udostępnione na fb


1 komentarz:

  1. Do this hack to drop 2 lbs of fat in 8 hours

    More than 160,000 women and men are losing weight with a simple and secret "liquid hack" to drop 1-2lbs every night as they sleep.

    It's very easy and it works on everybody.

    Just follow these easy step:

    1) Hold a glass and fill it with water half glass

    2) Proceed to follow this strange HACK

    so you'll become 1-2lbs thinner the very next day!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...